Authors
Advisor(s)
Abstract(s)
Neste Relatório, é apresentado o percurso de aprendizagem desenvolvido durante o
estágio no “Projecto Espaço Pessoa da Associação para o Planeamento da Família”, com
destaque para as actividades que mais contribuíram para o enriquecimento de
competências, no âmbito da Enfermagem de Saúde Mental e Psiquiatria.
Este trabalho, inclui ainda, uma breve abordagem da experiência profissional e
académica, que conferiram a creditação aos Módulos I e II do Estágio.
São aqui descritas as actividades e/ou estratégias desenvolvidas para alcançar os
objectivos inicialmente traçados no projecto de estágio, que traduzem todo o percurso
de aprendizagem bem como as competências exercidas.
Na conclusão é feita uma reflexão acerca da concretização dos objectivos da
aprendizagem e das perspectivas para o futuro.
In this report, we present the learning process developed during the internship at the "Projecto Espaço Pessoa da Associação para o Planeamento da Família ", highlighting the activities that contributed most to the enrichment of powers under the Mental Health Nursing and Psychiatry. This work also includes a brief overview of academic and professional experience, which gave the accreditation to Modules I and II of Internship. Here are described the activities and / or strategies developed to achieve the goals originally outlined in the draft stage, which reflect the whole learning process and the skills exercised. In conclusion, is made a discussion about the achievement of learning goals and prospects for the future.
In this report, we present the learning process developed during the internship at the "Projecto Espaço Pessoa da Associação para o Planeamento da Família ", highlighting the activities that contributed most to the enrichment of powers under the Mental Health Nursing and Psychiatry. This work also includes a brief overview of academic and professional experience, which gave the accreditation to Modules I and II of Internship. Here are described the activities and / or strategies developed to achieve the goals originally outlined in the draft stage, which reflect the whole learning process and the skills exercised. In conclusion, is made a discussion about the achievement of learning goals and prospects for the future.