FEG - Artigos em actas / Papers in proceedings : [105] Página principal da colecção

Browse
Active um alerta nesta colecção para receber notificações por correio electrónico de novos registos RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Items da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1 até 20 de 105
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011Reference pricing in the presence of pseudo-genericsGonçalves, Ricardo; Rodrigues, Vasco; Vasconcelos, HelderarticleopenAccess
2013O consumo de cirurgia estética: a influência da autoestima e do materialismoYamasaki, Viviane; Ponchio, Mateus Canniatti; Silva, Susana Costa e; Rocha, Thelma ValériaarticleopenAccess
2009Corporate identity – the management of the process of change in the name/logo in the context of brands’ mergerMachado, J. C.; Lencastre, Paulo de; Dionísio, PedroconferenceObjectopenAccess
2011Brand mergers: an analysis of consumer brand identity preferencesMachado, J. C.; Lencastre, Paulo de; Carvalho, Leonor Vacas deconferenceObjectopenAccess
2011Rebranding mergers: how important is the figurativeness of the brand’s signs?Machado, J. C.; Lencastre, Paulo de; Carvalho, Leonor Vacas deconferenceObjectopenAccess
2011Morfologia da sala de aula com tecnologias da informação no ensino de línguasSilva, Paulo; Andrade, AntónioarticleopenAccess
2011Competition and public service broadcasting: stimulating creativity or servicing capital?Turner, Simon; Lourenço, AnaarticleopenAccess
2011Asymptotic frameworks for high-dimensional two-group classificationDuarte Silva, A. P.articleopenAccess
2011Anticompetitive Impact of Pseudo-GenericsRodrigues, Vasco; Gonçalves, Ricardo; Vasconcelos, HélderarticleopenAccess
2012How to capitalize the tribe - the Toyota Prius case studySilva, Susana Costa e; Carnido, MarianaconferenceObjectopenAccess
2012Brand Logo Design: Examining Consumer Responses to Name and Logo CharacteristicsMachado, J. C.; Lencastre, Paulo de; Carvalho, Leonor Vacas de; Costa, PatrícioconferenceObjectopenAccess
2013A benchmarking web site for hospitalsCastro, Ricardo A. S.; Portela, Maria; Camanho, A. S.conferenceObjectopenAccess
2013Corporate brand identity in higher education: a relational perspectiveBarros, Teresa; Martins, F. Vitorino; Barandas, Hortensia Gouveia; Machado, J. C.conferenceObjectopenAccess
2014The productivity of innovation in PortugalAraújo, Nuno; Costa, LeonardoarticlerestrictedAccess
2014Consequências da conjuntura económico-social na gestão sustentável da prevenção em saúde e segurança no trabalhoTorres-Oliveira, Isabel; Veloso, Ana; Valverde, Camilo; Lobo, Fátima; Cunha, Liliana; Ramos, SaraconferenceObjectopenAccess
2015Towards a typology of consumer-brand interaction on FacebookMachado, J. C.; Azar, Salim L.; Carvalho, Leonor Vacas de; Mendes, AnaconferenceObjectrestrictedAccess
2014The influence of internal and external variables in the export performanceRoxo, Mafalda; Silva, Susana Costa e; Lisboa, AnaconferenceObjectopenAccess
2014A influência das causas sociais na intenção de compra dos consumidoresSilva, Susana Costa e; Duarte, Paulo Alexandre; Machado, J. C.conferenceObjectopenAccess
2014A comparative analysis of ex ante credit spreads: structured finance versus straight debt financePinto, João; Marques, Manuel O.; Megginson, William L.conferenceObjectopenAccess
2015E-commerce as an entry mode in foreign markets a systemic approach to the assessment of opportunitiesAndrade, António; Silva, Susana Costa e; Rebeca, Gonçalo PereiraconferenceObjectopenAccess
Items da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1 até 20 de 105