FEG - Artigos em actas / Papers in proceedings : [110] Página principal da colecção

Browse
Active um alerta nesta colecção para receber notificações por correio electrónico de novos registos RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Items da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1 até 20 de 110
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Storytelling como componente do jogoBidarra, Íris Daniela Gomes da Silva; Andrade, AntóniobookPartopenAccess
2015Critical realist case studies of foreign subsidiary developmentMorais, RicardoarticleopenAccess
2016Exploring the sustainability dimension to position Portuguese Beiras region endogenous resources as green products in the global marketJulião, Jorge Manuel Soares; Gaspar, Marcelo Rudolfo Calvete; Tjahjono, BennyarticleopenAccess
2013Brand logo design: Examining consumer responses to figurativenessMachado, J. C.; Vacas-Carvalho, Leonor; Costa, P.; Torres, A.articleopenAccess
2016Analyzing consumer-based brand equity on Facebook: The impact of brand genderMachado, J. C.; Azar, Salim L.; Vacas-de-Carvalho, Leonor; Mendes, A.; André, R.articleopenAccess
2011Reference pricing in the presence of pseudo-genericsGonçalves, Ricardo; Rodrigues, Vasco; Vasconcelos, HelderarticleopenAccess
2013O consumo de cirurgia estética: a influência da autoestima e do materialismoYamasaki, Viviane; Ponchio, Mateus Canniatti; Silva, Susana Costa e; Rocha, Thelma ValériaarticleopenAccess
2009Corporate identity – the management of the process of change in the name/logo in the context of brands’ mergerMachado, J. C.; Lencastre, Paulo de; Dionísio, PedroconferenceObjectopenAccess
2011Brand mergers: an analysis of consumer brand identity preferencesMachado, J. C.; Lencastre, Paulo de; Carvalho, Leonor Vacas deconferenceObjectopenAccess
2011Rebranding mergers: how important is the figurativeness of the brand’s signs?Machado, J. C.; Lencastre, Paulo de; Carvalho, Leonor Vacas deconferenceObjectopenAccess
2011Morfologia da sala de aula com tecnologias da informação no ensino de línguasSilva, Paulo; Andrade, AntónioarticleopenAccess
2011Competition and public service broadcasting: stimulating creativity or servicing capital?Turner, Simon; Lourenço, AnaarticleopenAccess
2011Asymptotic frameworks for high-dimensional two-group classificationDuarte Silva, A. P.articleopenAccess
2011Anticompetitive Impact of Pseudo-GenericsRodrigues, Vasco; Gonçalves, Ricardo; Vasconcelos, HélderarticleopenAccess
2012How to capitalize the tribe - the Toyota Prius case studySilva, Susana Costa e; Carnido, MarianaconferenceObjectopenAccess
2012Brand Logo Design: Examining Consumer Responses to Name and Logo CharacteristicsMachado, J. C.; Lencastre, Paulo de; Carvalho, Leonor Vacas de; Costa, PatrícioconferenceObjectopenAccess
2013A benchmarking web site for hospitalsCastro, Ricardo A. S.; Portela, Maria; Camanho, A. S.conferenceObjectopenAccess
2013Corporate brand identity in higher education: a relational perspectiveBarros, Teresa; Martins, F. Vitorino; Barandas, Hortensia Gouveia; Machado, J. C.conferenceObjectopenAccess
2014The productivity of innovation in PortugalAraújo, Nuno; Costa, LeonardoarticlerestrictedAccess
2014Consequências da conjuntura económico-social na gestão sustentável da prevenção em saúde e segurança no trabalhoTorres-Oliveira, Isabel; Veloso, Ana; Valverde, Camilo; Lobo, Fátima; Cunha, Liliana; Ramos, SaraconferenceObjectopenAccess
Items da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1 até 20 de 110