Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10400.14/14624
Título: How to benefit effectively from the rising tribalisation phenomenon – the Toyota Prius case study
Autor: Silva, Susana Costa e
Santos, Mariana Carnido
Palavras-chave: Tribe
Tribal Marketing
Cult
Passion
Influence
Consumer Behaviour
Co-production
Relationship
Data: 2012
Citação: SILVA, Susana Costa e ; SANTOS, Mariana Carnido - How to benefit effectively from the rising tribalisation phenomenon – the Toyota Prius case study. In 41th EMAC Conference - Marketing for Citizens, Going Beyond Customers and Consumers, Lisbon, Portugal, 22-25 May 2012. In RITA, Paulo (Ed.) - EMAC 2012 Conference and Programme Chair. Lisbon: ISCTE Business School, 2012. ISBN 978-989-732-004-0. p. 137
URI: http://hdl.handle.net/10400.14/14624
Aparece nas colecções:FEG - Resumos em actas / Abstracts in proceedings

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
How to benefit effectively from the rising tribalisation phenomenon – The Toyota Prius case study.PDF2,68 MBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.